Centrum Handlowe "Ryś" musi zwracać szczególną uwagę na rozwój strategii marketingowych oraz budowanie relacji z klientami. W tym zakresie działania prowadzoną są na kilku płaszczyznach, w tym:
- dostarczanie rozwiązań odpowiadających potrzebą rynku - dostosowano strategię produktową,
- optymalizacja oferty cenowej -budowanie bezpieczeństwa wobec wahań kursowych, a co za tym idzie gwarancji zrównoważonej ceny dla klientów,
- doskonalenie strategii zarządzania relacjami z klientem,
- prowadzenie kompleksowego programu szkoleń pracowników,
Spółka posiada silną orientację na konkurencyjność rynkową, co potwierdzane kluczowymi dla spółki działaniami są procesy zakupów i świadczonych usług. W ramach procesów dostosowawczych do zmieniających się warunków rynkowych przeprowadzane są modernizacje i unowocześniania w funkcjonowaniu placówek. W tym zakresie szczególne miejsce zajmują: nowe technologie oraz poprawa ochrony środowiska naturalnego. W systemie ciągłym wprowadzane-wdrażane są systemy informatyczne dostosowane do nowoczesnych systemów zarządzania.
Centrum Handlowe "Ryś" w Sanoku planuje wdrożyć komunikację jako element wspomagający poprawę sytuacji rynkowej spółki. W obszarze komunikacyjnym spółka kładzie duży nacisk na komunikację wewnętrzną skierowaną do kadry menedżerskiej i kluczowych pracowników, co potwierdza szczególne znaczenia wszelkich procesów i inicjatyw na styku otoczenie - firma. Definiując jako otoczenie przede wszystkim klientów na lokalnym rynku, spółka przygotowuje się do polityki oddziaływania na otoczenie zewnętrzne. Planuje się przeprowadzać badania konkurencji, zarówno lokalnej jak i krajowej. Wdrażając obecnie kompleksowy plan komunikacji wewnętrznej i zewnętrznej firma zmierza do optymalizacji działań w tym obszarze.
Centrum Handlowe "Ryś" w Sanoku od samego początku jest firmą, która posiada określoną strategię rozwoju i skuteczną taktykę działania. Stworzone solidne podstawy funkcjonowania spółki pozwoliło skutecznie przetrwać trudne okresy i zawirowania w działalności gospodarczej. |