Edycja 2024

Edycja 2023

Edycja 2022

Edycja 2021

Edycja 2020

Edycja 2019

Edycja 2018

Edycja 2017

Edycja 2016

Edycja 2015

Edycja 2014

Edycja 2013

Edycja 2012

Edycja 2011

Edycja 2010

Edycja 2009

Edycja 2008

Edycja 2007

Edycja 2006

Edycja 2005

Centrum Handlowe RYŚ Sp. z o.o.

Adres:
ul. Krakowska 2
38-500 Sanok

Telefon: 13 464 13 61
E-mail: janfuks@wp.pl
WWW: www.centrumrys.sanok.pl
Logo firmy

Centrum Handlowe "Ryś" musi zwracać szczególną uwagę na rozwój strategii marketingowych oraz budowanie relacji z klientami. W tym zakresie działania prowadzoną są na kilku płaszczyznach, w tym:

  • dostarczanie rozwiązań odpowiadających potrzebą rynku - dostosowano strategię produktową,
  • optymalizacja oferty cenowej -budowanie bezpieczeństwa wobec wahań kursowych, a co za tym idzie gwarancji zrównoważonej ceny dla klientów,
  • doskonalenie strategii zarządzania relacjami z klientem,
  • prowadzenie kompleksowego programu szkoleń pracowników,

Spółka posiada silną orientację na konkurencyjność rynkową, co potwierdzane kluczowymi dla spółki działaniami są procesy zakupów i świadczonych usług. W ramach procesów dostosowawczych do zmieniających się warunków rynkowych przeprowadzane są modernizacje i unowocześniania w funkcjonowaniu placówek. W tym zakresie szczególne miejsce zajmują: nowe technologie oraz poprawa ochrony środowiska naturalnego. W systemie ciągłym wprowadzane-wdrażane są systemy informatyczne dostosowane do nowoczesnych systemów zarządzania.

Centrum Handlowe "Ryś" w Sanoku planuje wdrożyć komunikację jako element wspomagający poprawę sytuacji rynkowej spółki. W obszarze komunikacyjnym spółka kładzie duży nacisk na komunikację wewnętrzną skierowaną do kadry menedżerskiej i kluczowych pracowników, co potwierdza szczególne znaczenia wszelkich procesów i inicjatyw na styku otoczenie - firma. Definiując jako otoczenie przede wszystkim klientów na lokalnym rynku, spółka przygotowuje się do polityki oddziaływania na otoczenie zewnętrzne. Planuje się przeprowadzać badania konkurencji, zarówno lokalnej jak i krajowej. Wdrażając obecnie kompleksowy plan komunikacji wewnętrznej i zewnętrznej firma zmierza do optymalizacji działań w tym obszarze.

Centrum Handlowe "Ryś" w Sanoku od samego początku jest firmą, która posiada określoną strategię rozwoju i skuteczną taktykę działania. Stworzone solidne podstawy funkcjonowania spółki pozwoliło skutecznie przetrwać trudne okresy i zawirowania w działalności gospodarczej.


| Strona główna PNG | Lista firm PNG 2013 | Lista firm PNG 2013 w kategorii firm mikro |