Edycja 2024

Edycja 2023

Edycja 2022

Edycja 2021

Edycja 2020

Edycja 2019

Edycja 2018

Edycja 2017

Edycja 2016

Edycja 2015

Edycja 2014

Edycja 2013

Edycja 2012

Edycja 2011

Edycja 2010

Edycja 2009

Edycja 2008

Edycja 2007

Edycja 2006

Edycja 2005

TRANS POŁUDNIE S.A.

Adres:
Podgrodzie 8B
39-200 Dębica

Telefon: 014 680 78 03
Fax: 014 680 87 23
E-mail: trans-poludnie@trans-poludnie.pl
WWW: www.trans-poludnie.pl
Logo firmy

1993
Firma TRANS POŁUDNIE rozpoczyna swoja działalność jako spółka cywilna zrzeszająca indywidualnych przewoźników, świadczących usługi transportowe dla T.C. Dębica.

1994 - 2000
Firma przechodzi ciągłe zmiany i skutecznie buduje zaufanie Klientów. To również okres, kiedy TRANS POŁUDNIE inwestuje w infrastrukturę i zaplecze technologiczne, co bardzo szybko przynosi wymierne efekty finansowe oraz umacnia pozycję Firmy na rynku logistycznym.

2001
Rozpoczyna się proces wdrażania systemu zarządzania jakością.

2002 - 2003
Uzyskanie certyfikatu jakości ISO 9001:2000 potwierdzającego najwyższą jakość usług oraz ich zgodność ze standardami międzynarodowymi. Firma podpisuje strategiczne kontrakty z T.C Dębica oraz GoodYear Dunlop Tires Polska na obsługę dystrybucyjną na terenie całej Polski. Znacznie zacieśniona zostaje współpraca z Owens Illinois Polska. Jednym z ważniejszych odbiorców usług transportowych staje się CAN-PACK z Brzeska, który jest jednym z najnowocześniejszych technologicznie producentów opakowań w Europie. W tym samym czasie rozbudowie podlega infrastruktura Firmy. Powiększona zostaje flota pojazdów, a także powierzchnia magazynowa.



2004
TRANS POŁUDNIE nawiązuje stałą współpracę z Celsa Huta Ostrowiec, należącą do międzynarodowego koncernu CELSA. Jakość świadczonych usług, ich szeroka oferta oraz dynamiczny rozwój, zostały docenione przez niezależny zespół ekspertów, który przyznał TRANS POŁUDNIE prestiżową nagrodę Lidera Rynku 2004 w kategorii usług transportowych.

2005
Dewiza "WOZIMY DLA NAJLEPSZYCH" jest kojarzona z TRANS POŁUDNIE coraz częściej. Certyfikat ISO 14001:1996 nadany na początku roku, jest potwierdzeniem stosowania przez Firmę rygorystycznych norm dotyczących ochrony środowiska. Wiosną zostają otwarte nowe oddziały Firmy w Ostrowcu Świętokrzyskim oraz Rzeszowie. TRANS POŁUDNIE podpisuje także umowę o stałej współpracy z Handlopexem - jednym z największych sprzedawców opon w kraju. Chcąc umocnić swoją pozycję na rynku krajowym i usprawnić działalność poza granicami kraju, TRANS POŁUDNIE podejmuje strategiczną decyzję o budowie Centrum Logistycznego przy międzynarodowej trasie E4 w okolicach Dębicy. Koniec roku to kolejne sukcesy przedsiębiorstwa. Firma została wyróżniona w konkursach Podkarpackiej Nagrody Gospodarczej oraz Gazele Biznesu a do grona kluczowych klientów dołączyły firmy DS Smith, Frito Lay Polska oraz Merkury Market.

2006
Zakończenie budowy Centrum Logistycznego w Podgrodziu, którego uroczyste otwarcie miało miejsce 21 września to niejedyny sukces tego roku. W październiku do grupy klientów TRANS-POŁUDNIE dołączyła Coca Cola HBC Polska podpisując umowę na przewóz i przechowywanie towarów.

Wybierając współpracę z TRANS POŁUDNIE nasi partnerzy mogą być pewni, że postawili na:
  • kompleksowość usług logistycznych (transport, dystrybucja, spedycja, magazynowanie),
  • gwarancję terminowości, solidności i elastyczności dostarczanych usług,
  • wysokie standardy i jakość obsługi,
  • partnerskie wypracowywanie najlepszych rozwiązań,
  • dostosowanie usług do specyfiki działalności poszczególnych Klientów,
  • komunikatywność, otwartość i rzetelność w relacjach Klient-TRANS POŁUDNIE,
  • obniżanie kosztów logistycznych Klientów,
  • szybkie reagowanie na niestandardowe potrzeby Klientów,
  • elastyczność i dopasowanie struktur organizacyjnych do wymogów nowoczesnego i efektywnego zarządzania,
  • wysoki poziom techniczny usług,
  • innowacyjność,
  • odpowiedzialność za środowisko.

| Strona główna PNG | Lista firm PNG 2008 | Lista firm PNG 2008 w kategorii firm dużych |