Edycja 2024

Edycja 2023

Edycja 2022

Edycja 2021

Edycja 2020

Edycja 2019

Edycja 2018

Edycja 2017

Edycja 2016

Edycja 2015

Edycja 2014

Edycja 2013

Edycja 2012

Edycja 2011

Edycja 2010

Edycja 2009

Edycja 2008

Edycja 2007

Edycja 2006

Edycja 2005

MPM Maria Kokoczka i Mirosław Prucnal S.J.

Adres:
ul. Żeromskiego 36
38-200 Jasło

Telefon: 013 448 32 20
Fax: 013 448 32 20
E-mail: mpm@data.pl
WWW: www.mpmjaslo.com
Logo firmy

MPM to firma, którą w 1992 r. założyli Maria Kokoczka i Mirosław Prucnal rodzeństwo z miasta Jasła. Pierwszy samoobsługowy sklep powstał przy ul. Kołłątaja w Jaśle.

W mieście, z którego pochodzą chcieli stworzyć coś nowego. Postawić na lokalnych rodzimych producentów, dać wielu ludziom prace, a przede wszystkim wejść na jasielski rynek z polskim kapitałem, wypracowanym przez ich samych.

Systematycznie budowali i nadal powiększają swoją ofertę handlową, a oferując atrakcyjne towary, również te od rodzimych lokalnych producentów, konkurencyjne ceny oraz miłą i rzetelną obsługę, zyskali tym samym, przychylność mieszkańców Jasła i jego okolic. Dla dobra klientów, są twardym negocjatorem z kontrahentami, a to, co oferują w sprzedaży jest zawsze sprawdzone jakościowo.

W czasie 14- tu lat działalności stworzyli Jasielską Sieć Sklepów MPM, zatrudniając obecnie 155 osób. Do podstawowych atutów firmy, zasługujących na zwrócenie uwagi należą:
  • Stały i bezpieczny rozwój sieci sklepów, gwarantujący stabilność ekonomiczną firmy oraz jej kontrahentów.
  • Wzrost zatrudnienia.
  • Utrzymywanie się na fali konkurencji oraz postawa Fair Play dotycząca rywalizacji o klienta.
  • Firma od 93 roku do chwili obecnej przynosi zysk.
  • Wynagrodzenia pracownicze są wyższe niż w innych tego typu placówkach branżowych.
  • Nieustająca współpraca z producentami art. spożywczych z terenu Podkarpacia.
  • Utrzymywanie wskaźników: sprzedaż/m2, oraz sprzedaż/pracownik.
  • W opinii kontrahentów, współpraca z MPM to gwarancja bezpiecznego i rzetelnego biznesu.
Właściciele MPM dbają również o swoich pracowników. W pracy starają się stworzyć miłą i przyjazną atmosferę, a wszelkie wynagrodzenia wypłacać zawsze w terminie. W okresach gdy firma przynosi zysk, dzielą się nim ze swoimi pracownikami w postaci nagród. Przynajmniej dwa razy w roku organizują dla pracowników oraz ich rodzin różnego typu imprezy rekreacyjno - wypoczynkowe.
Swoją firmę prowadzą według norm i zasad określonych w statusie „Przedsiębiorstwa Fair Play”.
Przez cały czas aktywnie angażują się również we wszelkiego typu imprezy charytatywne, kulturalne czy społeczne. Starają się uświadomić mieszkańcom Jasła, że sami pochodzą stąd, tu żyją, pracują, a przede wszystkim to, iż MPM to polska firma z polskim kapitałem - to firma z Jasła.

Poczuwają się do obowiązku, by inwestować w regionie, z którego pochodzą, by promować to co polskie, rodzime, nasze.
Często wspierają organizacje i stowarzyszenia pomagające osobom starszym i niepełnosprawnym, oraz dzieciom ze specjalnych ośrodków szkolno wychowawczych. Niebagatelną pomoc ze strony MPM-u otrzymują szkoły podstawowe i przedszkola. Współpracują również z Jasielskim oraz Młodzieżowym Domem Kultury w Jaśle. Dużą wagę przywiązują do rozwoju sportu. Działalność Mirosława Prucnala w Międzyszkolnym Klubie Narciarskim, w którym pełni społeczną funkcję wiceprezesa i opiekuna, przyczyniła się do rozpropagowania oraz czynnego uczestnictwa w sportach zimowych wielu mieszkańców Jasła i okolic.

Za 2005 r otrzymali z rąk burmistrza Jasła statuetkę „Mecenasa Kultury”. W plebiscycie „Człowiek Roku” w kategorii menedżer za 2005 r. zajęli siódme miejsce na Podkarpaciu.

Maria Kokoczka, jako członek Kongregacji Kupieckiej oraz Mirosław Prucnal, jako członek Rady Podkarpackiej Izby Gospodarczej w środowiskach branżowych, czynnie propagują etykę uczciwego biznesu. Często ich firma jest brana za przykład „Przedsiębiorstwa Fair Play”. Na temat firmy MPM, napisano i obroniono Pracę Dyplomową w PWSZ w Krośnie.
Funkcjonowanie w danej społeczności lokalnej zobowiązuje w pewien sposób do pomocy, ale nie dlatego by o nich mówiono. Nigdy nie przechodzą obojętnie obok ludzi, którzy zwracają sie do nich z prośbą o pomoc. Twierdzą, że inaczej smakuje sukces, gdy można się nim z kimś podzielić, a inaczej gdy robi się coś wyłącznie dla siebie.

Mają nadzieje, że MPM zawsze kojarzył się będzie ze sklepem tanim i przyjaznym dla każdego klienta.

Obecnie posiadają:
W Jaśle.
2 markety o powierzchni handlowej: Market MPM I ul. Jana Pawła II 27 – 700 m2, Market MPM II ul. Kopernika 18 – 850 m2 oraz mniejsze 4 sklepy samoobsługowe przy ul. Kołłątaja, Mickiewicza – osiedle Gamrat, Szopena – spożywczy, Szopena – wielobranżowy,
W Krośnie.
Market o pow. handlowej 240 m2 przy ul. Mickiewicza 13 a.

| Strona główna PNG | Lista firm PNG 2006 | Lista firm PNG 2006 w kategorii firm średnich |